יום שישי, 18 בדצמבר 2009

מתחילים את חגיגות חג המולד

ביום רביעי בצהרים הרציתי בנושא אאג. ההרצאה כוונה לרמה בסיסית ביותר כדי להתאים לאחיות ועובדי בריאות ללא הכשרה ברפואה לטובת בדיקות סקר ואיתור והכנת חולים לקראת ביקורי אאג עתידיים באי. למרות שכולם הוזמנו, טרחו והגיעו רק הרופאים ו-3 אחיות. כל שאר האחיות ועובדי בריאות הציבור - התאדו. הפסקת צהרים...

בערב הוזמנתי לארוחה בביתם של ג'ורג' (הקונסול) ודניס אשתו ביחד עם קים – סגניתו וד"ר זין הבורמזי – מנהל המערך של בריאות הציבור. סוף סוף אוכל ביתי – סלטי פסטה ופיצה. את האוירה אני סיפקתי עם 2 בקבוקי למברוסקו (אוסטרלי, אלא מה?). יושבים ומקטרים כמה קשה להשיג ולהתקדם עם הנאורים...

אוירת חג המולד באי כבר מתחילת דצמבר. בכל החנויות מקשטים. עצי אשוח (מלאכותיים) בחנויות, במלון ובבתים. בשעות הערב מנצנצים בבתים רבים אורות צבעוניים מהבהבים. זו גם תקופה של מסיבות וארועים.

גם בית החולים התקשט ונערך לקראת ארוחת הצהריים החודשית שהוקדמה ליום שישי זה שלפני חג המולד. יש תחרות של קישוטים בין המחלקות השונות, תהייה תחרות שירה בין מקהלות של המחלקות השונות וכמובן ארוחה עשירה. כולם התבקשו להגיע בצבעי החג – אדום וירוק.
תראו איזו יצירתיות ואיזה הומור בביתן של ההדרכה. פאולין קיבצה את המנקות שהן אלו שקלעו את כובעי הקש המקסימים הללו. והשלד מככב כסבא חג המולד.




בשעה אחת בצהריים מתכנסים ברחבה המקורה. שר הטקס הוא Sunia. שר הבריאות בחו"ל...

עובדים רבים אכן בצבעי החג, מתקשטים, אביזרים משעשעים וכולם עליזים ושמחים. אגב, הנאורים מאד אוהבים לצחוק, מכל דבר..


וגם אני משתף פעול בחולצה אדומה ועלה ירוק בכיס החולצה
מחלקים תעודות הוקרה ושי לעובדים המצטיינים, נפרדים מאחיות שפורשות לגמלאות ו... אוכלים.
לאחר הארוחה 4 מקהלות של העובדים (מנהלה, אחיות, בריאות הציבור ופארא-רפואיים) מציגות את שירי החג שהכינו. לאורך השבועיים האחרונים אני שומע אותם מתאמנים ברצינות והתלהבות אחרי שעות העבודה. הנאורים אוהבים ויודעים לשיר (בזכות שירת מקהלה כנסייתית). אכן, האימונים השתלמו – השירה מקסימה וההרמוניה הקולית מדהימה.
סופשבוע "עמוס" לפני. אני ה-HARE (ה"ארנב") של ה- HASH ביום שני הקרוב וצריך להכין ולסמן מסלול ואני מקווה לצאת סוף כל סוף לדיג ביום ראשון!
רציתי להוסיף וידאו אבל לא מסתדר לי בבלוג. חבל לכם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה