יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

אז מה היה לנו בשבוע זה?

סופשבוע של הרבה גשם ואי מעש.

יום שני של המשך סקר התלמידים. עודכ-110 תלמידים נבדקו ובזאת סיימנו את בי"ס AIWO (למעלה ממאתים ועשרה תלמידים בשני בקרים!). במקביל מתחילים להגיע למרפאתי בבי"ח ילדים שהוזמנו לבדיקה בעקבות הסקר. אחלה! אצל חלק מההורים הזימון עובד!

ביום שני בערב השתתפתי ב HASH ה-402.

עוד מסלול ברמה המרכזית, בינות ל PINNACLES ולצמחיה הצפופה שהסתיים בירידה מעט תלולה לכיוון "מישור החוף". מי שמוצא את סימני הדרך שהשאיר המתנדב שהכין את המסלול (HARE – הארנב) צועק לאחרים On On. טכס הסיום הוא ב CIRCLE. כולם נעמדים במעגל ואז ה GRANDMASTER (ג'ורג') מחליט מי יהיה במרכז המעגל. אז מי זוכה לעמוד במרכז? כל תירוץ טוב.. מי שהגיע אחרון, מי שהחליק ומעד, מי שהכין את המסלול (HARE), מי שנשען כרגע על העמוד, מי ש... וכל אחד יכול להציע רעיונות. הנידון/ים יכנסו למרכז המעגל. כולם מסביב ישירו ועליו/הם לסיים כוס בירה תוך כדי האמירה של DOWN DOWN DOWN בשיר (להלן) ואם לא סיים בלגימה אחת עד תומה – הופך את הכוס על ראשו והבירה נשפכת עליו.

קדימה, כולם ביחד (חבל שאין כאן את המנגינה):


Here's to ?????? (the hare, the penalty, the farter… whatever)
He's (They’re) true blue,
He's a (They are) Hasher(s),
Through and through,
He's a (They are) pisspot(s)
So they say,
Tried to go to heaven,
But he (they) went the other way,
Drink it down, down, down . . .

אגב, אם הגעת בנעלי ריצה חדשות המסורת אומרת שעליך לשתות את הבירה מהנעל.

בסיום גם נערך טכס של Naming , כל פעם נבחר מישהו (אני עדיין לא זכיתי) ומוטבל בכריעת ברך ושפיכת בירה על ראשו בכינוי, רצוי מעליב או מתאים למשהו שעשה, שילווה אותו מעכשיו במסגרת מועדוני HHH.

אז מהו בכלל מועדון House Hash Harriers?הוא נוסד ב-1938 בקואלה-לומפור, מלזיה ע"י EXPATS (גולים, זרים מחוץ למולדתם) עבור Drinkers with a running problem.

הצ'רטר של המייסדים (שדי נשמר בכל העולם) היה:

To promote physical fitness among our members
To get rid of weekend hangovers
To persuade older members that they are not as old as they feel
אם תפתחו את דף הבית של HHH העולמי http://www.gthhh.com/ תמצאו שהם מגדירים עצמם world's most eccentric running club. יש כ 1907 קבוצות HHH רשומות בעולם ב 1238 ערים ב 183 מדינות. כן, יש גם לפחות 3 קבוצות בישראל. אפשר גם לפתוח וויקיפדיה וללמוד על ההיסטוריה, האווירה ועל המונחים.
"The Hash House Harriers is a more social version of Hare and Hounds, where you join the pack of hounds (runners) to chase down the trail set by the hare or hares (other runners), then gather together for a bit of social activity known as the On In or Down Down or Circle with refreshment, humour, song and the occasional feast. In most groups, all are welcome, young and old, fast or slow, so don't wait to get in shape, just come on out and join us. The only prerequisite to hashing is a sense of humour ...”
אז זהו חברים:
If you’ve got half a mind to go to Hash, that’s all you need!
ביום שלישי החליפו לי את הטויטה הקטנה לטויטה Vitz עוד יותר קטנה. לא ברור למה.. שיהיה.
היום יום ניתוחים פורה (נו טוף, יחסית לנאורו). צריך להתחיל ב9 את יום העבודה. בסדר, בסדר, נגיד ב 9:30 למאחרים ועד שמתארגנים. ב 11 בבוקר !!! התחלתי ניתוח ראשון. כמעט מרטתי את שערות ראשי אבל נזכרתי שכאן זה לא אסותא, שהזמן זה זמן נאורו אז כמו שאומר שמעון פרנס: יבאש, יבאש; שוויה, שוויה;, לנגזם, לנגזם; סיגה, סיגה; ולקחת הכל בפסנסיה. 2 טימפנופלסטיקות (תיקון נקב בעור התוף) וניתוח מחיצת אף+קונכיות. בתנאים...
מיקרוסקופ עיניים, עם אחיות שלא יודעות כלום בא.א.ג. ואני משמש גם כאחות שמכינה את המכשירים, מאלתר כיסוי למיקרוסקופ, פותח את הציוד המתכלה, מעביר מנורת ראש ואנדוסקופ מהמרפאה לחדר ניתוח, חותך פיסות ג'לפום ומה לא... אני ממש גאה בעצמי על ניתוחים מוצלחים בכל קנה מידה בתנאים מאולתרים.
חבר'ה באסותא – היי, אני עדיין רוצה לעבוד בתנאים הכי אופטימליים :-) משרד החוץ – בפעם הבאה לשלוח רופא + אחות חדר ניתוח (כמו האוסטרלים)!
כמובן שיום שהתחיל ב11 הסתיים רק בערב. חצי שעה להרדים (קשה למצוא ורידים לגונזילות האלה) ושעה להעיר חולה - המרדים היחידי צריך להשגיח עליו בהתאוששות ורק אחרי שעובר למחלקה אפשר להתחיל עם החולה הבא.

ומה אני רואה על הכביש בדרכי חזרה בחושך.. מפלצת!!
זהו חברים. היום מסתיים. מחר עוד סקר תלמידים בבית ספר נוסף ואז הילדים כאן יוצאים לחופשת כריסטמס ארוכה.

ואצלנו? מתחילים להתארגן למסיבות הכריסטמס החל מסוף השבוע הבא.

אני מחכה לחנוכייה שאולי תישלח אלי מבית חב"ד בבריסביין כדי לציין כאן, בין הגויים, איך ניצחנו את היוונים... ועם כל הפסקות החשמל כאן כנראה שבאמת אזדקק לנס פך השמן :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה